dimarts, 21 d’octubre del 2014

Exposició d'art a l'aula de COED

A l'assignatura de COED (Comunicació Oral Escrita i Digital) hem improvitzat una petita sala d'exposició artística.
Hem hagut de portar una descripció d'una persona de la classe, juntament amb una fotografia d'aquesta persona feta per nosaltres mateixos.
I us preguntareu...en què consistia aquesta descripció? Doncs bé, la professora ens va informar sobre diversos coneixements sobre això. I és que fer una descripció no és tan fàcil com sembla, ja que s'ha de seguir unes pautes i, abans, tenir una idea sobre el tipus d'aquesta. És a dir, una descripció pot ser objectiva (actitud imparcial de l'autor) o subjectiva (actitud personal de l'autor).
A partir d'aquí hem d' idear, ordenar i textualitzar. I ja tindrem la nostra descripció ben formada.
Jo, a l'hora d'escollir, vaig dubtar sobre qui seria la meva protagonista.
Finalment, vaig decidir fer-ho sobre la Núria, una de les millors amistats que tinc a la Universitat.
A l'aula:
La professora ens ha fet crear espai a l'aula, apartant totes les cadires. Quan ja teníem un gran espai, hem penjat les nostres fotos per tota la paret. Després d'això, ens ha fet sortir fora al passadís i, quan hem tornat a entrar ens hem posat en situació de com si estiguéssim en una galeria d'art observant imatges fetes per grans artistes. Tot seguit, cadascú ha explicat davant de la classe el procés pel qual ha passat la foto i per què s'ha volgut fer d'aquesta manera. 
La mestra ens anava guiant i especificant els detalls de la fotografia. Tot això ens ha servit per saber observar millor les imatges i valorar-les pel que ens transmeten.


Aquesta és la columna on hi ha la foto feta per mi de la Núria, a l'exposició. La fotografia anava acompanyada de la frase La naturalitat de la Núria, ja que aquesta és una de les característiques més importants que crec que la representen.

Què he après?
Amb aquesta activitat he après a mirar les coses i el meu entorn d'una altra manera. És a dir, m'he fixat en els detalls de la vida quotidiana i en el caràcter de la meva companya Núria.
A més a més, aquest treball també m'ha servit per aprendre sobre els detalls de la fotografia: tant a l'hora de fer-la, com d'observar les dels altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada