dimarts, 30 de desembre del 2014

Fins aviat!

Bé, com ja vaig comentar a l'apartat de Qui sóc jo?, aquest blog el treballaria durant el primer semestre de 1r curs d'Infantil. Aquest moment ja ha arribat: ha acabat el primer semestre! Tots els meus companys i companyes hem treballat molt durant aquest període de temps, a totes les assignatures: Música, Plàstica, Ed. Física, Seminari, GTIC i COED. Hem viscut experiències úniques que mai havíem passat: algunes més bones que d'altres. Però, aquest és el començament d'una nova etapa per a tots nosaltres i l'hem de viure amb ganes i intensitat. És el nostre futur i el de la societat. Ser mestre és un treball molt complex on no pots prendre-t'ho com un joc, el dia a dia a l'escola és important i cada infant també ho és.
Finalment, espero que el meu blog serveixi de gran ajuda i fomenti la creativitat i l'emoció d'educar a mestres, mestres en procés de formació, o a altres persones.
Jo, ja estic creant el meu propi perfil de mestra i estic molt contenta. Encara em queden uns anyets per acabar de formar-me, però penso que aquesta és la meva verdadera vocació. I és que si vols ser mestre i no en tens...t'espera un camí difícil!

Fins aviat!

Aina GS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada