diumenge, 21 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog

21 de setembre de 2014
Benvinguts al nou blog de l'Aina! M'estreno en aquest programa a través de l'assignatura de GTIC. Espero que us serveixi d'ajuda, de font d'informació o d'entreteniment.
En aquesta primera entrada que faig, us vull parlar sobre els BLOGS. Què és un blog? Doncs és un lloc web que s'actualitza periòdicament pel seu autor/a. Pot recopil·lar textos o articles propis o d'altres fonts d'informació. L'entrada més recent és la que apareix al principi de la pàgina. Dins del blog, el seu autor o autora pot escriure lliurament, és a dir, pot escriure la seva opinió i deixar que els altres la puguin comentar. Però...vigileu, perquè hem de tenir cura de les nostres dades personals i manternir la nostra identitat digital. Això quedarà marcat a Internet i en un futur, en el meu cas per exemple, em podrien mirar el blog per veure si sóc bona candidata per un treball, el qual m'agradaria que fos en una escola i de mestra, ja que des de ben petita que tinc aquest somni.
Us insereixo un petit vídeo de YouTube que mostra com crear un blog i fer la teva primera entrada. Gràcies!



Extret de: YouTube

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada